Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 maja 2014

Sprawy techniczne

Hej!
Dziś na lekcji mi się nudziło i pomyślałam sobię o reaktywacji swojego bloga. i oto jestem. Powróciłam do Świata żywych. 
Na początku mam do was małe pytanko co chcielibyście zmienić na blogu ? Co wam nie odpowiada a wręcz przeciwnie pasuję? Bardzo bardzo chcę żebyście mi odpowiedzieli na te pytania. 
A teraz parę faktów:
*Natalia 
* Mówią na mnie Natka lub Nacia
* Jestem Stochonators,  Kwiatonators, Direcioners. 
* Mam stronę na fb.
* W przyszłości chciałabym zostać projektantką mody
* Projektuję ubrania (może kiedyś wam je pokażę)
* Uwielbiam chodzić na zakupy.
* Lubię pisać na blogu .
* Nie lubię jak ktoś mnie krytykuję lub hejtuje
* Czasami jestem troszkę wredna.  XD
* Kocham Air Max'y
KONIEC :* 
Myślę, że trochę mnie poznaliście :D 
/Natalia

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej postów i może troszkę dłuższe :) Jakby co to mogę wam pomóc
    a to mój blog http://schleich-horse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń