Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 maja 2014

Martensy vs. glany

Witajcie kochani!
 Co wolicie martensy vs. glany?
Ja osobiście wolę martensy. (a szczególnie w kwiaty) Można z nimi stworzyć naprawdę świetnie stylizację. Ja nie jestem przekonano co do glanów. Wydają się być bardzo bardzo niewygodne i ciężkie. Wracając do martensów moja koleżanka ma je w swoim posiadaniu. Są one czarne, lakierowane. Są bardzo urocze. 
/Natalia


                                                               Martensy
                                         
                                              Glany
 

7 komentarzy:

  1. Oczywiście, że wolę glany! Dla mnie są to najwygodniejsze buty jakie miałam ;) Co prawda przez pierwsze 4 dni po zakupie stopy miałam obdarte do krwi jednak było warto trochę je rozchodzić, teraz praktycznie się z nimi nie rozstaję :D Szczególnie przydatne gdy na koncertach pcha się na mnie 30 osób sporo ode mnie większych ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak trzeba się nacierpieć żeby dobrze wyglądać :D

      Usuń
  2. Cóż ja lubię i te i te:)

    OdpowiedzUsuń